باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ما کشورمون رو دوست داریم

به خدا ما کشورمون رو دوست داریم، دلمون می خواد آباد و آزاد و توسعه یافته باشه، مردمش خوشبخت باشند، این جنگ و نزاع ها واقعا نارحت کننده و دلسرد کننده ست، چرا این قدر مردم ایران در هر سطحی که هستند با هم رقابت و مسابقه دارند؟!

به خدا بارها شده به یه آدم کمک کردم پیشرفت کنه ولی بعد همون آدم اومده و یا خواسته جامو بگیره یا نابودم کنه یا ازم بکنه!؟ خوب برای همین بقیه زیردست هاشون رو استثمار می کنن و تو سرشون می زنن و نمی گذراند پیشرفت کنند!؟

برای همین آدم های اپوزیسیون یکی از یکی داغون تر هستن، بینشون یه آدم تحصیلکرده درست و حسابی نیست که حرف حساب بزنه که یه ایده ای داشته باشه، برای اینکه آدم سالم از ملت می خوره و دل خوشی از ملت نداره، خوب نمیاد پای کار، اونایی که تشنه ی قدرت هستند و هزار راه بلدن که به عقل ما نمی رسه میان تو میدون!؟

البته من عقیده دارم دشمنی که می دونه بهتر از دشمنیه که نمی دونه و هر چه سطح کلی افراد جامعه بالاتر بره برای اون جامعه بهتره چون پیشرفت در رقابت همین نیروهای ضد هم هست ولی رقابتم اصول داره اخلاق داره هر کاری نمی تونی انجام بدی، اگه فکر می کنید از یکی بهترید و جای اون حق شماست عادلانه و منصفانه باهاش رقابت کنید یعنی نخواین زیر آبش رو بزنید یا چوب لای چرخش بزارید یا زیرآبی برید و تقلب کنید یا توی سرش بزنید و یا ... ثابت کنید از اون بهترید با کار بهتر، با تلاش بیشتر، با راندمان بالاتر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد