باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خداحافظ عشق

من چند باری عاشق شدم و همیشه خودم پشیمان شدم، شاید زمانی ناراحت بودم اما الان خوشحالم، تجربه کسب کردم و آدم ها را شناختم، حال می خواهم پرونده ی گذشته را ببندم برای این می خواهم از تمام عشق هایم بخواهم مرا ببخشند اگر من اون طوری که آن ها می خواستند نبودم و با من به نتیجه نرسیدند، لطفا مرا فراموش کنید من کلا از نوجوانی دو خاله ی مجرد داشتم که آن موقع تحسینشان می کردم که تمام دنیا را گشته بودند و درس خوانده بودند و کار می کردند و آزاد و راحت بودند، بله در ذهن من ازدواج اسارت است و هیچ وقت تن به این اسارت نمی دهم عشق هایی هم که برایم پیش آمد به گمان من از آن طرف بود، فکر کردم طرف واقعا دوستم دارد و بعد فهمیدم نه این طوری ها هم نیست البته این هم گمان بود و من آدم اهل ریسکی نیستم بنابراین گذاشتم و رفتم، حالا هم مرا از فکر و ذهن خود پاک کنید وگرنه مجبورم فحشتان بدهم که از من بدتان بیاید و خودتان فراموشم کنید، پس حلال کنید و خداحافظ من هم حلالتان کردم!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 20 خرداد 1403 ساعت 21:58 http://1000-va2harf.blogsky.com

حتی عاشق شدن من
شبیه بقیه نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد