باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دوست داشتن واقعی

یادم هست خیلی سال پیش با یک آقایی در چت آشنا شدم که زال بود، خیلی هم به نظر عصبی می رسید اما با من خوب بود، یه مدت چت می کردیم بر خلاف بیشتر آقایون حرف های خاک بر سری نمی زد، هنوزم تو اینستاگرام دارمش، چند وقت پیش هم با هم حرف زدیم!

حالا اینا رو گفتم که بگم برای بعضی آدم ها نمیشه همین طوری باهاشون ارتباط داشته باشی مگر اینکه واقعا دوسش داشته باشی چون با این آدم ها به اندازه ی کافی بازی شده از همون بچگی متفاوت بودن و بابتش خیلی اذیت شدن و کنارشون بودن خیلی سخته!

من این سال ها تو نت با خیلی ها چت کردم آدم های جورواجور، تجربیات خاصی کسب کردم آدم هایی رو دیدم که اختلال روانی داشتن یا ناتوانی جسمی داشتن، چند روز پیش یکی از دوستان اینترنتیم گفت با آقایی آشنا شده که اسکیزوفرنی داره خیلی موفق بوده اما دچار این بیماری شده و حالا تنهاست، میگفت می تونم باهاش خوشبخت بشم؟ منم بهش گفتم اگر واقعا دوسش داری و رفتارهای غیرعادیش رو می تونی تحمل کنی این کار رو انجام بده وگرنه خودت رو به دردسر ننداز! دو تا فیلمم بهش معرفی کردم که ببینه!

البته برای آدم معمولی و نرمال هم لازمه که واقعا دوسش داشته باشی تا کنارش باشی ما خیلی وقت ها اولش فکر می کنیم یه نفر رو دوست داریم اما بعد که آشناتر میشی می بینی یه اخلاق هایی داره که خوشت نمیاد و می کشی عقب! در واقع دوست داشتنت واقعی نبوده، خوبه به این نکات توجه کنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
monparnass جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 07:11 http://monparnass.blogsky.com

" بهش گفتم اگر واقعا دوسش داری و رفتارهای غیرعادیش رو می تونی تحمل کنی این کار رو انجام بده وگرنه خودت رو به دردسر ننداز! .... "

بنظر من زندگی با بیماران روانی بازی با آتشه
هیچ آدم عاقلی نباید دانسته مرتکبش بشه
مگر یه مازوخیست بینوا باشه !!!

یکی از بستگان من
نادانسته گرفتار ازدواج با یه مرد شد که مشکل روانی داشت
اما تحت کنترل بود
نتونست یا نخواست طلاق بگیره
زندگیشون بیش از بیست سال ادامه داشت
اما
با مشکلاتی بمراتب شدید تر از
مشکلات یک زندگی معمولی

درنهایت مرد داستان
بعد از چند بار اقدام به خودکشی
موفق به این کار شد
و زن با چند بچه
- همه هم دختر -
تنها موند

یکی دخترها هم مشکل روانی و توهم داره
که با رفتن پیش دکتر و مصرف دارو
خوشبختانه تحت کنترل در اومد

خوب الان کی باید آثار این ازدواج اشتباه رو جبران کنه ؟
زندگی همسرش رو نابود کرد
چند تا دختر رو بی پناه توی جنگل زندگی رها کرد
همشون الان بالای چهل سال هستن و نتونستن ازدواج کنن
کدوم عاقلی میاد از همچین خونواده ای
- با زمینه بیماری روانی -
دانسته زن بگیره ؟

خود مرد شخصی بود مهربان اهل مطالعه باسواد
اما نباید با عدم فریب دختر مردم
و عدم تشکیل خونواده
بیماری رو در خودش منحصر و محدود نگه می داشت؟

آره منم بهش گفتم اما نمیشه بچه دار بشه
من قبول دارم منم بودم با کسی که مشکل روانی داشت ازدواج نمی کردم اگر دروغم گفته باشه قطعا طلاق می گیرم!

فاضله پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 ساعت 14:26 http://1000-va2harf.blogsky.com

دوست داشتن و نگه داشتن رابطه یه هنر خاصه که آموزش داده نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد