باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کلاس

چند روز پیش توی اینترنت داشتم می چرخیدم یک وب سایت مجله ی زرد، از این ها از بالا تا پایین پر تبلیغ هست باز کردم. تیتر خبرش این بود. عکس بی کلاس همسر بازیگر معروف!

نوشته بود همسر فلان بازیگر با لباس بی کلاس و ژست بی کلاس در یک صحنه ی نافرم عکس گرفته است و در صفحه ی خودش منتشر کرده است!

عکس را دیدم حرفه ای نبود اما نمی دانم کجایش بی کلاس بود یک عکس معمولی بود! خنده ام گرفت به اینکه برای جلب مخاطب و بالا رفتن بازدید چه شیوه هایی را استفاده می کنند!؟

حال به من بگویید کلاس این قدر مهم است؟ بعد این ها در مورد عکس های من چه می خواهند بگویند؟! من که از بی کلاس هم آن طرف ترم!؟

البته من از قصد بی کلاس و معمولی عکس می گیرم فقط برای شکستن قوانین حاکم بر اینستاگرام! این قدر خوشم می آید این کارها را می کنم که نگو!؟

خواستید کلاس پیدا کنید کلاس های مدرسه و دانشگاه را جدی بگیرید اصولا آن هایی که نمی توانند در جای های باارزش تر جایگاهی کسب کنند رو به ظواهر می آورند تا از این راه برای خودشان ارزشی کسب کنند و البته عقل مردم هم به چشمشان است! اما شما جزو این مردم نباشید و گول نخورید!؟ خیر پیش

نظرات 4 + ارسال نظر
قندک میرزا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 00:55 http://ghandskmirza.blogfa.com

اینو شما ننوشتی مگه؟!

خواستید کلاس پیدا کنید کلاس های مدرسه و دانشگاه را جدی بگیرید اصولا آن هایی که نمی توانند در جای های باارزش تر جایگاهی کسب کنند رو به ظواهر می آورند تا از این راه برای خودشان ارزشی کسب کنند و البته عقل مردم هم به چشمشان است! اما شما جزو این مردم نباشید و گول نخورید!؟ خیر پیش
منم در جواب نوشتم به روی چشم!

خودتون رو مسخره کنید احساس بامزگی می کنید قندشکن جان

قندک میرزا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 11:24 http://ghandskmirza.blogfa.com

به روی چشم!!

جواب نوشته ی من به روی چشم نبودا!

rezvan یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 08:51 https://nachagh.blogsky.com/

عکس بی کلاس!

کوهنورد یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 07:56 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
صبحتون بخیر
یه مدته شروع به خوندن کتابی کردم به اسم تفکر زائد از دکتر محمد جعفر مصفا.
کتاب خوبیه. اگه فرصت دارید پیشنهاد میکنم بخونید. دیدگاه آدم رو درباره زندگی عوض میکنه. مخلص کتاب در مورد اینه که ما غیر از دیدن واقعیت، چیزهایی دیگه هم میبینیم که درواقع دیدنی نیست. حاصل تفکر زائدیه که نیازی بهش نیست که مثلا ارزش نامیده میشه. صفت گفته میشه. و اصلا لازم نیست. باید واقعیت رو دید نه اینکه درگیر تحلیل ذهنی باشیم که اون واقعیت ها مصادره کردن.

سلان
صبح شما هم بخیر
ممنونم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد