باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باز قلبم تیر می کشد!

باز قلبم تیر می کشد یعنی حال تو خوب نیست!؟

الان اصلا حال خوبی ندارم آدم وقتی امیال منفی اش بالا می آید و به دیگران انرژی منفی می دهد اول از همه خودش حالش بد می شود!؟

هوا سردست موسی کو تقی ها آمده اند پشت پنجره!؟ مامانم می گوید از لای درز پنجره گرما بیرون می رود برای همین می آیند!؟ آفتاب هم افتاده است شاید آمده اند آفتاب بگیرند!؟

نمی دانم در موردم چه فکر کرده ای که ناراحت شده ای و قلب من تیر کشید!؟ من یک چیز را یاد گرفته ام خوب و بد مطلق نیست! یک نفر را دیگر نه فرشته می کنم نه هیولا!؟ آدم ها عیب و نقص دارند! فضایل و رذایل دارند! مرز این ها خیلی باریک است راحت یک نفر خوب کار بد می کند و یک نفر بد هم کار خوب!؟ بعضی آدم ها خیلی پیچیده تر هم هستند!؟

لغزش خیلی راحت اتفاق می افتد فقط باید حواست باشد در پرتگاه نیفتی! هر کس می گوید من خیلی محکمم غافل است من هم یک زمانی فکر می کردم خیلی محکم هستم اما عملا گمراه بودم در گمراهی محکم بودم!

وقتی باطل را جای حق می فروشند و اکثر مردم هم عقلشان آن قدرها رشد نکرده است اما فکر می کنند عاقل و دانا هستند گمراه شدن خیلی ساده اتفاق می افتد!؟

باید بگویم هنوز هم غافل هستم از غفلتی در می آیی و بعد در غفلت دیگری می روی!؟ توبه می کنی و باز باید توبه کنی گاهی توبه هایت را می شکنی خیلی راحت!؟ اشتباه کردن خیلی راحت است! خیلی!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدجواد شنبه 17 دی 1401 ساعت 21:55 http://elec19.blogsky.com

اتفاقا منم همین مورد رو قبول دارم
باید به ادم ها بصورت یک پکیج نگاه کرد ، هم خوبی دارن و هم بدی
(شاید خوبی هاشون از نظر ما خوب باشه ولی از نظر یکی دیگه همین خوبی ، بدی باشه)
کلا باید به ادم ها بصورت یک پکیج نگاه کرد و نگاه صفر و یکی به ادم ها نداشت

متاسفانه مطلق اندیش هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد