باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خوب بودن

من انتخاب کردم خوب باشم این به خاطر خودم است کاملا خودخواهانه و خویشتن دوستانه است!

 از اینکه چون خوبم بدی می بینم ناراحت نیستم شاید رنجش هایی دارم اما این باعث این نمی شود شیوه ام را عوض کنم!

من شب ها راحت می خوابم از درون احساس آرامش دارم احساس گناهم کم است خنکای درونم را احساس می کنم!

نمی گویم امیال بد ندارم اما از آن ها تا جای ممکن استفاده نمی کنم مثل همه ی آدم ها وسوسه می شوم و خطاهم می کنم اما زود پشیمان می شوم و دیگر به آن ادامه نمی دهم.

از پیج های اینستاگرامی که مدام از خوبی خودشان و جفاهای دیگران می گویند خسته شده ام اگر واقعا خوبی این قدر شوآف ندارد!

شاید زیادی خوب هستم و این در باور بعضی آدم ها نمی گنجد خوب این مشکل آنهاست همانکه هستم، هستم آن هم فقط به خاطر خودم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام شنبه 3 دی 1401 ساعت 08:41

خوش بحالت
همین که احسا س خوب بودن داری

مگه شما ندارید!؟
من احساس خوب بودن دارم احساس کافی بودن ندارم!
یه زمانی خیلی حس گناه داشتم با کوچکترین خطایی فکر میکردم الان وای ولی بعد فهمیدم نه من خیلی خوبم ولی اون موقع انگیزه م بیشتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد