باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بازی

دیروز عصبانی بودم گفتم بازی بکش بکش نصب کنم گشتم یه بازی پیدا کردم به اسم kill shot خفن بود تک تیرانداز بودی ولی من واقعا استعداد این جور بازی ها رو ندارم خیلی هول میشم! تو دنیای واقعی نمی دونم چه واکنشی نشون بدم!؟

خلاصه چند مرحله رفتم اون حرصم خالی شد بعد دیدم داره پیچیده میشه پاکش کردم!؟ از نظر مغزی جواب نمیدادم!؟ خخخخ

یه بازی هم بود چند روز داشتمش اونم سخت شده بود به اسم assassin  اونم دیگه پاکش کردم اونم کاماندویی و نینجایی بود ولی بچه گانه بود نوشته بودم در موردش از پشت خنجر زدن بود.

یه بازی هم نصب کردم خیلی گوگولی مگولی بود به اسم باغ نگار دوسش داشتم خوب بود اما گوشیم داغ میشد منم گفتم از بالای یه بازی می زنی گوشی رو می پوکونی آخرش! اونم پاک کردم.

خلاصه که دیگه بازی ها هم فاز نمیده فقط طبیعت الان موسی کو تقی پشت پنجره م داره می خونه قشنگه فکر کنم سردشه یه چیزی می خواد بگه! یه حالتیه! دنیای حیواناتم خیلی قشنگه اگه بری تو بحرش!

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی شنبه 24 دی 1401 ساعت 16:26

کتابی که معرفی کردید رو از دیجی کالا خریدم. ممنون

خواهش می کنم

گیل‌پیشی شنبه 24 دی 1401 ساعت 15:53

بله، شدیدا اعتیاد آورن.
خنگیشون هم عالمی داره. چابک و زرنگ نیستن، نمی‌تونن لانه امنی بسازن

آره طفلکیا اما بازم تعدادشون زیاده

گیل‌پیشی شنبه 24 دی 1401 ساعت 15:46

منم یه ساله دارم farm city رو بازی می‌کنم. بچگونه‌ست. هر روز گاو و گوسفندهاشو غذا میدم.
امان از این قمری‌ها. زود پسرخاله میشن. دو روز غذا بهشون دادم، پنجره اتاق باز بود. اومده بود رو پرده لونه داشت میساخت!!

این بازی ها سرگرم کننده است اما اعتیاد آورم هستند!
آره بنده خداها کلی هم اسم دارن یه کم خنگم هستن خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد