باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

رویا

به نظرتان چقدر می تواند یک رویا یا خواب درست باشد؟! به تعبیر خواب اعتقاد دارید!؟ یا تفسیر نمادین خواب از نظر روانکاوی؟!

من بعضی از خواب هایم تعبیرشان را دیدم اما نه آن طوری که در کتاب ها بوده است!؟ به نظرم خواب همیشه می خواهد پیامی به ما دهد اما ما پیامش را درست نمی گیریم!؟

البته بیشتر خواب ها چرند و پرند هستند یا مثل فیلم و سریال هستند معنی خاصی ندارند و نمی توانیم بهشان تکیه کنیم!؟

ولی بعضی خواب ها مدام تکرار می شوند و آدم نمی داند چرا و معنیشان چیست!؟ رویای صادقه هم داریم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس تسویری یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 09:00 http://abbastassviri.blogsky.com

سالها پیش از شهرو خانواده دور افتادم بسیار تنها بودم حتی روزنامه و تلویزیون و رادیو و گوشی و تلفن نداشتم موقعیتی شبیه به زندان افتادن بودم چند ماهی گذشت بسیار خواب می دیدم و جالب است فردا آن حوادث اتفاق می افتاد. به نظر من خواب چشمه ای از دانایی است م منبع دانایی ناب است خیلی باید توجه داشت

چه جالب

گیل‌پیشی جمعه 30 دی 1401 ساعت 11:53

شنیدم مفهوم اسم شخصی که در خواب دیدیم، پیامی داره. و اینکه خواب نزدیکان، پیام امداد الهی رو داره.

اوه چه جالب مرسی

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 22:36

به نظرم بیش‌تر خواب‌ها مربوط به بخش ناخودآگاهه، برا همین گاهی یادمون نمی‌مونن، یا برامون بی‌مفهومن.
خیلی وقته که دیگه به کتاب تعبیر خواب سر نزدم. بهش اعتقاد ندارم که مثلا انگور بد هست و فلان.

درسته
دیشب باز خواب دیدم
خواب پدربزرگ و مادربزرگم که فوت شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد