باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ای وای دلم

خودم تنها تنها دلم چو شام بی فردا دلم

چو کشتی بی ناخدا به سینه ی دریا دلم

تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان

به سنگ غم مشکن دلم چو شیشه ی مینا دلم

عزیز بی فردای من تو در این شب آرزوها

بزن بر من شراره ها بزن بر سر آتش دلم

از این روزگار در این گیر و دار من ماندم و دلم

از این چشم من از این گوش من از این زبان من

ببر نام غیر خودت را ای وای دلم ای وای دلم

در این دریا سرگردان و نالان با چشم های اشکان

به سوی تو بعیدست برسم ای وای دلم ای وای دلم 


ماهش

نظرات 2 + ارسال نظر
Hamed جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 18:22 https://milkaan.blogsky.com/

هایده بهترین بوده و هست و خواهد بود.
آهنگ های اون رو میشه هم شاد هستی گوش بدی هم وقتی غم داری.

آره من تازگی بیشتر می فهممش

حسین جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 07:11

سلام
شاد باد روح مرحوم هایده عزیز
که این ترانه رو خوند و به یادگار برای ایرانی ها باقی گذاشت
درود بر شما

روحشون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد