باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حس جدیدم به موسیقی

چند وقتی هست که دیگر موسیقی برایم گوش نواز نیست!؟ شاید قبلا خیلی وقتم را صرفش می کردم اما الان به دلم نمی چسبد!؟

دو روز پیش آهنگ جدید آقای سالار عقیلی منتشر شد اسمش 《 رفتی سفر 》 است خیلی هم قشنگ است تا دیروز مدام گوشش می کردم اما دیگر امروز ازش خسته شدم!؟

نمی دانم شاید شرایط کشور من را این طوری کرده است!؟ همیشه خسته و بی حوصله!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 18:15

این بی‌حوصلگی کی دست از سر ما برمی‌داره

دوستم گفت از سرماخوردگی و داروهاست این طور بی حوصله و خسته شدی رفتم عوارض داروها رو نگاه کردم راست می گفت!

وجدان بیدار یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 18:14 https://zhobin66.blogsky.com/

من برعکس واسه اینکه حوصله ام سر نره آهنگ های با ریتم زیاد و پینک ( فلوید ) گوش می کنم ... باید سبک های مختلف موسیقی رو امتحان بفرمایید یا نزدیک عید نوروز یک مسافرت بروید برای روحیه تون خیلی مفید و لازم است.

مرسی از پیشنهاداتتون شاید حق با شما باشه

فاضله یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 17:18 http://golneveshteshgh.blogsky.com

پیش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد