باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

سوال: چرا همه ی فوتبالیست ها شبیه به هم شده اند!؟

یک سوال برای من پیش اومده است لطفا اگر می دونید بگید!

چرا همه ی فوتبالیست ها شبیه به هم شده اند!؟

چه خارجی ها، چه ایرانی ها!؟ 

مثل مهره های پیاده ی شطرنج که همه یک شکل هستند شدند!؟

فقط مردان هم نه ، اون روز فوتبال خانم ها رو نشون می داد اون ها هم همه شکل هم بودند!؟

منظورم استایل بدنی شون هست، مدل دویدن، دریبل زدن و ...

چطور همه این قدر استاندارد شدند!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
وجدان بیدار دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 09:45 https://zhobin66.blogsky.com/

همه دارند اقتصادی فوتبال بازی می کنند تا مصدوم نشن ...
بعدن هم اگر مصدوم بشن مثل خیلی فوتبالست ها دوران ورزشی شون به پایان می رسه
از دید گاه خوش تیپی اگر بهشون نیگاه کنید دیگه آره دوران دیوید بکام و اسکولز و نویل وووو بقیه خوش تیپ ها تموم شدن...
منم اگر فوتبالیست میشدم فوتبالیست خوش تیپی میشدم همه دخترا مثل اون کلیپه که در آمده بود می گفت اگر مسی بهم لایی می زنه من جوابم مثبت ههه بنده خدا مسی رو ندیده بود می خواست از لیونل مسی لایی بخوره با اجازه بزرگتر هاش

اوه به خاطر مصدومیته!؟
نه خوشتیپم هنوز هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد