باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بی خبری، خوش خبری!

واقعا بی خبری، خوش خبریه. من این چند مدت همه اش وسوسه شده ام و  اخبار را دنبال کردم اما اخبار جز انرژی منفی و غم و نگرانی چیزی برای آدم نداره!

امیدوارم باز فضولیم گل نکنه برم تو وب سایت های خبری، من فقط می دونم حالا حالاها داستان داریم و خبرهای مختلف و فوری می آید اون خبری که خیلی مهم باشه به گوش آدم میرسه بقیه حاشیه ها هم باشه برای اونایی که طالبشند.

من فقط یه زندگی آروم می خوام همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 21:13 http://nachagh.blogsky.com

آفرین خودت را محافظت کن از فشارهای جانبی زندگی

مرسی

مجید دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 22:39

دوری شرط لازمه ولی شرط کافی نیسد

بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد