باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

احترام

دیروز یه کلیپ دیدم آقاهه می گفت مردها از بجگی تا پیری دوست دارند بهشون احترام گذاشته بشه تا احساس مرد بودن بکنند!

اما توی جامعه ای که مرداش، زن رو سرکوب و تحقیر می کنن این مردا چه توقعی دارن بهشون احترام گذاشته بشه؟! لیاقتشو دارند؟!

وقتی آدم مردی رو می بینه مثل آقای نزار قبانی که چطور زن رو محترم میشمره نمی تونه بهش احترام نذاره!؟

تازه مگه ما زن ها آدم نیستیم احترام لازم نداریم؟! هم باید مرد باشیم هم زن باشیم هم باید به مردای تو خالی احترام بگذاریم که یه موقع احساس نکنه مرد نیست؟! ای جان!! دیگه چی می خوای!؟ 

اگر مردا، مرد بودند لازم نبود زن ها مرد هم باشند مشکل زن ها نیستند که همه بارها رو دوششونه و مردا فقط دنبال خوش گذرونی اند!

الان باز من حرف زدم میگن با این گرونی کجا خوش گذرونی می تونیم بکنیم؟! مردایی که من می شناسم از شکم زن و بچه شون می زنن برای خوش گذرونیشون!؟ بهتره بگم عیاشی!؟

خلاصه که اگه احترام می خواید واقعا مرد باشید نه پسر مامان جون!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 14:53

قطعا احترام متقابل بهترین گزینه‌ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد