باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عادت جدید من!

متاسفانه تحت تاثیر دیگر وبلاگ های بلاگ اسکای، من عادت کردم در بلاگ اسکای گزارش روزانه بدهم و خوب این هم وقت شما را می گیرد هم باعث می شود سرم همه ش در گوشی باشد!

مدتی هم بود خیلی صادق شده  بودم و همه ی سیر تا پیاز زندگی ام را اینجا می نوشتم و این کار هم عادت بدیست!

دیگر فقط ایده هایم را اینجا می نویسم روزگار خوشی را با دوستان داشتم و از بابت پایه بودنتان ممنونم!

باید یاد بگیرم وقتم را با کارهای مفید پر کنم از پرسه زدن در اینترنت پرهیز کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 8 اردیبهشت 1402 ساعت 09:49

روزانه نویسی هم زیباست. فقط اتفاقات مهم رو بنویس، وقتت رو نگیره.

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد