باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دوستی و دشمنی

اینکه یک نفر یک روز باهات دوست بوده اما نمی دونی چرا باهات یک دفعه دشمن میشه خیلی دردناکه!؟

میگی من بهش چی گفتم چه خطایی ازم سر زده که من رو مستحق چنین جزایی می دونه؟!

گاهی هم همیشه با یکی دشمنی و اما یک دفعه دوست میشید اینم خیلی عجیب و باور نکردنی هست!؟

آخه چرا آدم ها یک دفعه شرور می شوند و یک دفعه نیک!؟

بعد دیگه می مونی با خودت می گی من چه جوری آدم ها رو آزمایش کنم و بهشون اعتماد کنم؟! هر کار می کنم بازم جفا می بینم!؟

البته خودمم جفاکارم اما من بدون نقشه جفا می کنم اونا نقشه می کشند!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 ساعت 17:41 https://temmuz.blogsky.com/

آدما تغییرات خلقی دارن لابد واسه اونه. یا دیگه در راستای منافعشون نیستی، یا به درخواستشون نه گفتی و...
مشکل اصلی اونجاست که گاهی توضیحی برای رفتارشون پیدا نمی‌کنی و اون تلخه
اینجور وقت‌ها آدم احساسش جریحه‌دار میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد