باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من برگشتم!

من برگشتم با اخلاق سگی هم برگشتم!

واقعا به اینجا نیاز دارم!

این چند روز اخیر روزای بدی بود!

خبرای بدی اومد!

می دونید اگر می دونستم این جوری میشه حتما یه کاری می کردم معترضا نرن توی خیابون!

البته کسی به حرف من گوش نمیده اما پیش خودم می گفتم تلاشمو کردم!

البته اینو باید بگم دچار احساسات متناقض شدم!

از طرفی دلم واسه اونایی که چند وقت اخیر یا اعدام شدند یا بر اثر اتفاقات کشته شدن یا باید گفت شهید شدن می سوزه!

از طرفی از هر چی وطنه متنفر و بیزار شدم!

یه حرف ریاکارانه بزنم؟!

هی گریه ام میگیره به خصوص وقتی میشینم پای تلویزیون!

هر کانالی می زنی بوی مرگ میده!

درسته مرگ ترس نداره!

درسته مرگ تموم شدن آدمیزاد نیست!

اما مرگ نحسه!

خواهرم میگه با بقیه معاشرت کن اونا هم دارن تو همین شرایط زندگی می کنند!

نمی دونه بقیه خیلی راحت میگن به من چه!؟

میگن دلم نمی سوزه برای کسی!؟

آره نحسی این مملکت رو گرفته!

بمیری بهتره تا اینکه مرده ی متحرک باشی!

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای رعد سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 22:53 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
چه خوب که برگشتید
از نظرات شما چیزهای خوبی بدست میارم
امیدوارم که ادامه بدهید

سلام خیلی ممنونم
نظر لطف شماست

فاضله سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 14:01 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد