باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

حوالی خونه ی ما

دیشب اون موتوری که کیف می زنه باز برگشته بود نزدیک سحر صدای موتورش اومد که به یک نفر حمله کرد طرف خیلی سر و صدا نکرد اما من فکر می کردم گرفتنش چند شب نبود!

پریشبم نصف شب، یک نفر را داشتن می زدند اونم فحششون می داد اون ها فحشش می دادند آخرش یک دفعه صدا قطع شد نمی دونم چی شد!؟ ماشین های گذری هم بوووووق می زدند انگار وسط خیابون داشتند کتک کاری می کردند!؟

نمی دونم همه جا این طوری شده یا همیشه بوده من خواب بودم اون ساعت ها حالا بیدارم صداها رو می شنوم ولی انگار تازگی جرم و جنایت بیشتر شده!؟

خیلی وحشتناکه توی خیابون داری میری یه نفر بهت حمله کنه، پلیسا رو هم نمی دونم دیدید خیلی بی خیالند البته من چند سال پیش دیدم!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد