باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عصبانی هستم

باز چند روز هست آقایان زیادی روی تلگرام و اینستاگرام میان سراغم واقعا نمی دونم چرا!؟ 

می گن خودت جذب می کنی!؟ آخه من چه کار کردم که اینا جذبم می شند!؟

میگن هیچ آدمی اتفاقی تو زندگیت نمیاد!؟ خوب این ها چه درسی می خوان بهم بدندند!؟

من که همیشه عصبانی شدم گاهی اومدم باهاشون خوش برخورد باشم این قدر پر رو شدن که مجبور شدم بلاک کنم!؟

اگه بیشتر عصبانی بشم باز میشینم اینجا هر چی به دهنم میرسه در مورد مردها می گم تا همه شون حسابی ناراحت بشند یه مدت دنبال من نیان!؟

اما نمی دونم چرا این دفعه فرق داره یعنی خودم فرق دارماصلا دیوونه شدم دلم برای مزاحم ها هم می سوزه!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد