باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دکتر فیروز نادری

امروز صبح اینستاگرام رو چک کردم و دیدم دیشب دکتر فیروز نادری فوت شده اند با اینکه فقط چند تا مصاحبه از ایشان دیده بودم و شناخت چندانی از شخصیت و منششان نداشتم اما برایم خیلی ناراحت کننده بود بیشتر از وقتی که مادربزرگ و پدربزرگ و دایی ام فوت کردند گریه کردم و الان هم خیلی دمق هستم!

واقعا دنیا چرا این گونه می کند اصلا فکرش را نمی کردم این آدم  که این قدر قوی بود من فکر می کردم حالش خوب می شود آخر چند وقت پیش گویا از پله ها افتاده بودند و گردنشان دچار مشکل شده بود!

واقعا دنیا وفا ندارد!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
یه مرد شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 14:24 http://Whiteshadow.blogsky.com

واقعا گریه کردی؟آخه چرا؟

به نظرم یه اسطوره بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد