باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عشق رمانتیک

امروز فهمیدم ریشه ی علاقه ی من به عشق رمانتیک، حسادت هست وقتی دو نفر را می بینی که با هم رابطه ی عاشقانه دارند و حرف عاشقانه بهم می زنند می گویی چرا من چنین رابطه ای نداشته باشم و این حرف از سر حسادت به آن دو نفر است!

برای همین هیچ وقت موفق در عشق نبودم و فکر می کنم برای بیشتر آدم ها هم همین است برای همین عشق هایشان نافرجام می شوند!

من امروز متوجه شدم چند روز است به عشق فکر نمی کنم واقعا انگار عشق رمانتیک تمنای کودک درونم بود و حالا از این جهت بالغ شده ام! خوشحالم که بالاخره دریافتم هیچ کس جز خودم نمی تواند عشقی که برایش انتظار می کشیدم را به من دهد!

نظرات 4 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 10:46 http://hamidhavaeji.blogsky.com

عشق هم عشق‌های قدیم.

محیا شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 19:20

تاثیرات فیلم های کودکی مون هست... ی جوری بعد تو زندگی ندیدمش حس سرخوردگی به آدم دست میده.

آره دقیقا

گیل‌پیشی شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 18:30 http://Www.temmuz.blogsky.com

بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست / در خود بطلب هر آنچه خواهی که توئی

لایک

آقای رعد شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 18:08 https://iammrthunder.blogsky.com/

تجربه رابطه عاطفی نداشتم

اگر بگم اصلا نرید سمتش با جوی که تو اجتماع هست دلتون خواهد خواست اگر هم بگم برید سمتش که باید بگم که خیلی سختی می کشید امروز می گم می ارزه اما تا چند وقت پیش می گفتم نمی ارزید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد