باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دلتنگی

امروز با یکی از دوست های قدیمی مجازیم حرف می زدم می گفت من خیلی دلتنگ میشم و در خودم فرو می روم!

یکی از بچه های بلاگ اسکای هم از دلتنگی هاش می نویسه از خیلی ها که مهاجرت کردند شنیدم خیلی دلتنگ میشند!

ولی من اصلا این طور نیستم قبلنا که اصلا دلتنگ نمی شدم خواهرم هم مثل من هست تو خوابگاه بهش می گویند تو چطور دلتنگ نمیشی!؟

اما از وقتی افسرده شده ام به دلیل اینکه رقت قلب گرفتم برای بعضی ها دلتنگ می شوم اما اصلا شدید نیست و زندگیم را مختل نمی کند فوقش کمی آهنگ گوش بدهم و اشکی بریزم و تمام!

این مشکل دلتنگی های شدید که زندگی رو دچار اختلال می کنه خیلی زیاد هست و باید پیگیری بشه، خدایی نکرده بعد مشکل درست می کنه!

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 14:27

لطفا برچسب افسردگی رو خودتون نزنین بیشتر تو جلدش میرین...

چشششم

گیل‌پیشی دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 12:11 http://Www.temmuz.blogsky.com

دلتنگی‌هام نسبت به گذشته خیلی زودتر رفع میشه. مگر عمق رابطه عمیق باشه. مثلا با وجود گذشت چند سال از فوت خاله‌م، همچنان گاهی دلتنگش میشم.

الهی این طبیعی هست با یکی انس بگیری دلتنگش میشی

سید حمید حوائجی دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 10:43 http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام. افسردگی شما حاد نیست. افسردگی درجه‌بندی دارد. آن‌هایی که افسردگی شدید دارند معمولاً آن‌را بسیار بَد و جهنمی توصیف می‌کنند. افسردگی شدید با میل به خودکشی و حتا خودکشی همراه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد