باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

صندلی داغ 3

دارید قفسه ها و بوفه رو تمییز می کنید که ناگهان دستتون می خوره و دیس چینی مادربزرگ را می اندازید زمین و خوب شکسته میشه چی کار می کنید؟ مادر و مادربزرگتون اگر بفهمند خیلی ناراحت و عصبانی می شوند!

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا کیانی موحد سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 10:37 https://wormbook.blogsky.com/

داستانی از ایکیوسان نقل میشه در باره این موقعیت
ایکیو سان گلدان چینی عتیقه و مورد علاقه استاد را می شکنه. بعد میره پیش استاد و می پرسه استاد مگه شما نگفتی که هر چیزی در جهان یه عمری داره؟ استاد حرف ایکیوسان رو تأیید می کنه و بعد ایکیو سان جواب میده که استاد امروز عمر گلدان شما به سر آمد.

خخخخخ

محیا جمعه 23 تیر 1402 ساعت 12:40

بذارن دعوا کنن تو به هیچ جات نگیر برای همه ممکنه پیش بیاد

ماهش جمعه 23 تیر 1402 ساعت 10:26 http://badeyedel.blogsky.com

من بستگی داره اگر تکه های شکسته بزرگ باشه می چسبونمشون اما اگر تیکه تیکه شده باشه با جارو و خاک انداز جمعش می کنم
در جواب مادربزرگ و مادر هم می گویم خوب چه کار کنم شکست دیگه خودتون هر چی می شکونید می گید قضا و بلا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد