باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باز پلکم نبض می زنه!؟

امروز رفتم دکتر داخلی، دکتر آزمایش و سونوگرافی نوشت باید برم انجام بدم ولی حالا که برگشتم پلک چپم نبض می زنه، آبم خوردم خیلی گرمم نبود و خیلی پیاده نیومدم اما انگار اصلا نمی کشم واقعا نمی دونم باید چی کار کنم!؟ باید خودمو نجات بدم اما نمی تونم اما نمی دونم چه جوری!؟


پی نوشت: در اینترنت جستجو کردم اسمش پرش پلک هست البته پلک من نمی پره حالت خفیفش هست نوشته خستگی باعثش می شه اما علامت بیماری های جدی ترم هست اگر بیشتر تکرار شد مجبورم پیگیری کنم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
RA یکشنبه 25 تیر 1402 ساعت 00:03 http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام
اولا که امیدوارم همیشه سلامت باشید
در ثانی به نظرم، اصلا اجازه ندهید بدتر بشود، یعنی مثلا چند روز کمتر فعالیت کنید و استراحت بیشتر ...

سلام خیلی ممنونم
آخه حرف سر اینه که من فعالیتی آنچنانی ندارم!

محیا شنبه 24 تیر 1402 ساعت 22:34

حرفمو گوش میدی؟
اعصابت هست اگه قطع نشه مجبوری بوتاکس کنی

لطفا هر ندع اخباری رو فرار کن ازش.
مدیتیشن کن
یوگا کن
رها کن
جستجو خدا تو وجود خودت باش

باشه انجام میدم
اخبارم نگاه نمی کنم

امیر شنبه 24 تیر 1402 ساعت 21:18 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خدا شفا بده
منم مدتهاست پلکم اینجوریه
گاهی هم میگرن چشمی
بیشترش ناشی از اضطراب و تنش هست

سلام
مرسی ان شاالله شما هم بهتر بشید
درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد