باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

پزشکان و مردم دوستی

این پزشکان و رشته های مرتبط با پزشکی باید خیلی مردم دوست باشند که این کارها رو می کنند فقط به خاطر درآمد نمی شه که این حجم از آدم که میان و بیمارند باید خون و ادرار و مدفوعشون بررسی بشه تحمل کرد!

من که نمی تونم یک مقدار وسواس هم دارم علاقه ای هم جسم آدم ها ندارم انسان دوست هم نیستم بلکه با انسان ها در کانفلیکت هستم!

نظرات 3 + ارسال نظر
آقای رعد چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 22:59 https://iammrthunder.blogsky.com/

به نظر من یه عده که اشتباهی مسیر پزشکی رفتن، همین ها وجهه بقیه پزشک های خوب رو خدشه دار میکنن

خانواده ها وقتی بچه هاشون رو به زور می فرستن یه رشته همین میشه دیگه

محیا چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 20:34

همه با علاقه کار نمیکنند مث معلم ها الان که دیگه طبیب کمک هست بیشتر کاسب هستند درامد بالایی هم داره البته تا به درامد رسیدن هم زمان میبره برای همین میخوان پول اون سالها رو از مردم بگیرند

چه می دونم! خدا به همه انصاف بده!

گیل‌پیشی سه‌شنبه 27 تیر 1402 ساعت 14:19 http://Www.temmuz.blogsky.com

بله واقعا قشر فداکاری هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد