باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خانم یا آقا

اون روز اون مطلب رو نوشتم که من آنیموسم خیلی قوی هست و باید به آنیمام بپردازم بعدش دو تا اتفاق افتاد!
اول رفتم سونوگرافی اسم من رو اشتباهی آقا صدا زدند حتی روی برگه نوشته بود آقای فلان فلان!؟
دیروز هم یک نفر روی گروه شعر بهم گفت جناب فلان که بهش گفتم من خانم هستم!؟
عجیب نیست؟! من که نفهمیدم پیغام جهان هستی چی بود؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 30 تیر 1402 ساعت 19:12 https://4seasoninlife.blogsky.com/

به نظرم جهان هستی بهتون نشونه داده که تصمیم درستی دارید.
وقتی چشم نشانه بین آدمها باز بشه دنیا پر از نشانه ست

مرسی دوست عزیز ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد