باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خستگی و بیماری

بهتون گفته بودم همه ش خسته ام، از دیروز که رفتم دکتر و برام سه تا قرص نوشته خیلی بهترم، یکی گیاهی هندیه برای کبد چرب، یکی گیاهی ایرانیه برای روده ی تحریک پذیر، یکی دیگه هم ویتامین E هست، احساس سبکی و خنکی تو بدنم و پاهام می کنم شما هم اگر همه ش خسته اید یه سر دکتر داخلی برید البته تغذیه م هم یه هفته است کنترل می کنم فست فود که اصلا نخوردم بستنی و شکلات رو کم کردم غذای خونه می پزیم و می خوریم و لبنیات هم به جز دوغ نخوردم، یه خوراکی هایی اومده، سوپر مارکت ها دارند به اسم رایس کیک ، مزه ی پف فیل میده بی نمکشم نمک داره با میوه میشه خورد واسه صبحانه و شام رژیمی خیلی خوبه، اونم می خورم، کپسول از داروخونه گرفتم اشتها رو کم می کنه سوخت و ساز رو می بره بالا، اونم خوبه، مواظب سلامتتون باشید بوس بوس!

نظرات 5 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 10:37

ی چند ماه بخوری خوب میشی

محیا یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 21:28

کم خونی هم خستگی میاره اهنت رو چک کرد؟کمبود ویتامین دی رو چک کرد؟

آره چک کرد واسه اونا هم مکمل می خورم

گیل‌پیشی یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 20:49

شاید پیاده‌روی خوب باشه. شب‌ها خانوادگی برید. گردش خون تو پاها بهتر میشه.

نه بابا نمی تونم رو پا وایسم

فاطمه یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 20:24 https://4seasoninlife.blogsky.com/

وای منم روده تحریک‌پذیر دارم و منشاء ش عصبیه دکتر بهم یکسری دارو داده تا استرس نداشته باشم خوبم در غیر این صورت بی حالی و سایر علایم
رایس کیک دوست ندارم ، نونننن دوست دارم اما برام خوب نیست

هی

گیل‌پیشی یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 17:16

فکر کنم از گرمای هواست، آدم همیشه خسته‌ست.

بی تاثیر نیست الان باز کف پاهام زوق زوق می کنه ولی از روزای دیگه کمتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد