باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

مردم از تنهایی

امروز خیلی اخلاقم سگیه، زده به سرم، حوصله ی هیشکی رو ندارم از همه ی آدم ها بدم میاد چون که بینشون یک نفر پیدا نمیشه که همدم من بشه چه مرد چه زن!؟

در همین افکار بودم که در تلگرام یه کانال این رو گذاشت:


داستایفسکی چه قشنگ گفته:
زنی که کتاب می‌خواند، به‌آسانی عاشق نمی‌شود؛ او تنها به‌دنبال همتای معنوی‌ای است که با جزئیات کوچکش تشابه داشته باشد


من تنها این طور نیستم آدم های دیگه هم به سرنوشت من دچار شدند فهمیدن همیشه تاوان داره تاوانشم تنهایی هست! /:

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 21:55

متاسفم ما ادم های خوبی بودیم قدرمون رو ندوستن انشالله زندگی دیگه برامون جبران بشه

آره میگن آدم های خوب بیشتر از همه از بقیه می خورن

محیا دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 20:11

مردا چیزی ندارن بابا دوستای دخترم نامردن خودت رو بچسب یک زخم خورده هستم دیگه به این راحای با کسی دوست نمیشم

منم زخم زیاد خوردم ما دهه شصتی ها این طوریما

فاضله دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 13:37 http://1000-va2harf.blogsky.com

اذیت نکن خودتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد