باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

مود پایین و اعصاب خورد

امروز صبح که بیدار شدم خیلی خوب بودم اما نمی دونم چم شد!؟ بعد از نوشتن مطلب قبلی رفتم پای تلویزیون اونم ماهواره، واقعا اعصابم خورد شد!؟ یکی نیست بگه مجبوری؟!

دیروز هم دوش گرفتم، هم راه رفتم، هم شکلات خوردم دیگه حوصله ندارم با این چیزا مودم رو بیارم بالا؟! پریودم هستم!؟

دو دست ماشین لباسشویی لباس شست و پهنشون کردم، الانم ولو شدم رو تخت، اعصاب ندارم آهنگ گوش کنم یه چیزی هم فهمیدم خواننده ها و آهنگ ها جدیدا موردی پیدا نکردند چون آهنگ های چند سال پیشم دیدم دیگه ازشون خوشم نمیاد!؟

دلم می خواد بخوابم ولی خوابم نمیبره!؟

بیرون صدای بوق و ماشین ها میاد، همه در تلاش و تکاپو هستند فقط منم که زندگیم این طوره!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد