باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

داستان نویسی

امروز یک قسمت دیگر از آموزش آنلاین داستان نویسی را نگاه کردم، استاد می گوید باید این قدر علاقمند به داستان نویسی باشید که فقط برای خودتان بنویسید، از فضاسازی و شخصیت پردازی لذت ببرید، بتوانید خلاقیت و تخیل کنید، اگر هیچ کس داستانتان نخواند ناراحت نشوید، صبر و پشتکار داشته باشید.

گفت اگر این ها را ندارید نمی توانید داستان نویس موفقی شوید برای من داستان نویسی ابزار است برای انتقال آنچه در ذهن دارم و یک سرگرمیست، نوشتن احساس خوبی به من می دهد در خواندن داستان هم آنقدر جدی نیستم باز هم برایم سرگرمیست.

خود استاد هفده سال طول کشیده یک رمان نوشته است اسمش رویا فروش است، از عکس جلدش به نظر می رسد تخیلی هست!

چرا همیشه آدم ها تو ذوق من می زنند؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
saeed farzpour چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 18:04 http://galimalva.ir

سلام. من متاسفام که باعث شدم ذوقت کمتر بشه اما احتمالا میخواستم بگم باید به چیزی علاقه داشته باشی و براش زحمت بکشی. فقط اینطوریه که از عمق اون ماجرا لذت میبری. امیدوارم موفق باشی

سلام
چه جالب شما متنم رو خوندید چه روحیه ی جالبی دارید اتفاقا آگاهم کردید که من این کاره نیستم و بیخودی وقت و انرژی و پولم رو صرف نکنم ازتون ممنونم که آنلاین و رایگان آموزش میدید شما هم موفق باشید

گیل‌پیشی یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 21:20 http://Www.temmuz.blogsky.com

استاد تنها اثرش یه رمانه که ۱۷ سال طول کشیده؟ حالا اثر فاخری هست؟
ناامید نشو، به عنوان سرگرمی شروع میشه، به عنوان هدف جدی ادامه پیدا می‌کنه. در حد سرگرمی هم باشه بازم خوبه.

آره دقیقا

فاضله یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 18:41 http://1000-va2harf.blogsky.com

تو میتونی

مرسی

Pariiish یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 14:20 http://magicgirl.blogsky.com

سلام.چرا تو ذوقت خورده؟ دیدگاهتو عوض کن.همه چی بستگی به این داره که موفقیت رو تو چی ببینی.تو تعداد خواننده بالا؟ یا اینکه خودت برگردی به عقب و نوشته هات رو بخونی از خوندنشون لذت ببری مثل دفترچه خاطراتت.یا چنتا مخاطب همیشگی داشته باشی که همیشه منتظرن نوشته های تورو بخونن.

سلام
درسته
حرفش خیلی روم اثر گذاشت آگاه ترم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد