باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ISTP

امروز جمعه است!

برنامه ای ندارم!

نمی دانم چه کار کنم!؟

مادر و خواهرم از تهران می آیند!

**********

دیروز تست MBTI دادم!

شخصیتم ISTP در آمد!

یکی از بهترین شغل ها برایم مهندس کامپیوتر و تحلیلگر نرم افزار است!

چیزی که درسش را خواندم و کارش را کردم!

وسوسه شدم برم کلاس و بروم سر کار!

اما بعد به این نتیجه رسیدم توان بدنی اش را ندارم!

حوصله ی استرس و درگیری های کار را هم ندارم!

من به هیچ دردی نمی خورم!؟

**********

سر صبح بستنی خوردم!

حالا هم وجدان درد گرفتم که چاق می شوم!

بدنم درد می کند!

خوب نخوابیدم!

دیشب تا دیر وقت خوابم نبرد!

آهنگ گوش کردم تا خوابم برد!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه اقدس الملوک جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 09:29 https://amehkhanoom.blogsky.com

ایشالا که عمه جان با مادر و خواهر خوش میگذره
بعد شاعر میگه بستنی بخور که بستنی خوردنتم قشنگه
هرکاری دلت میخواد بکن عزیزم، دنیا دو روزه

مرسی عمه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد