باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دارم مهستی گوش میدم!

دارم مهستی گوش میدم!

هیچکس از صبح نظر برام نذاشته!؟

امروز انگار حال همه گرفته است!؟

شایدم رفتن صفاسیتی!؟

**********

با دوست کارشناسیم کلی حرف زدم!؟

کلی نصیحتم کرد!؟

همه دارن زندگی می کنند فقط منم که عمرم رو تلف می کنم!؟

آخه همیشه یه حس غالبی دارم که نمی تونم وصفش کنم!؟

دلم می خواست یه رئیس داشتم!

بهم میگفت چه کار کنم چه کار نکنم!؟

نمی تونم خودم رو مدیریت کنم!؟

زورم به خودم نمی رسه!؟

حسم با خودم خوب نیست!؟ :/

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 01:01

صبح پیامم نرسید؟

یادم نیست

هنوز زندگی جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 18:14 https://hanooz-zendegi.blogsky.com/

خب من دشت اول کامنتام:)
راستش من از کسانی که میرن تو فاز پندرز خودمو مخفی می کنم

خوش اومدین
فاز پندرز چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد