باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزم رو خراب کردم!

امشب با دیدن اخبار روی خبرگزاری ها روز خوبم رو خراب کردم!

پر حس بد شدم!

نمی گم چی دیدم اما خاک بر سر من!؟

یعنی واقعا خاک بر سرم!؟

دیگه حالمم خوب نمیشه امشب!

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 14:45

اره، شنیدم، خبر خیلی شوکه کننده ای بود. هدف از پخش عکسهاشم ایجاد ترس بود. ولی چیزی رو که نمیفهمن اینه که ترس زیاد بی باکی میاره!

نگرانم باز بچه های مردم کشته میشند، بدتر از اون زخمی و نقص عضو میشند!

محیا چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 14:11

نمیدونم از کامنت ها مشخص بود فکر کردن برای پناهندگی این کارو کرده... مردم اینقدر درگیر خرید مایحتاج زندگی هستند براشون مهم نیس اونقدر...
شایدم یک سری مث من درگیر خودشون باشندچون میدونن فکر باعث اسیب به خودشون میشن

منم سپردم به خدا
دیگه استوری اینستاگرامبزارم زشته، خیلی زور زدم
فکر نکنم اهل پناهنگی باشه مگه مجبور بشه

محیا چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 13:56

میشه تو زندگی کبک باشی؟من یک کبکم تون با اگاهی قدم در این راه گذاشت براش ناراحت نباش

خیلی ممنون
پس بقیه هم مثل شما فکر می کنند!؟

مجید چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 10:23

همه خبرها معمولا بد هستند، چه خبری رو دیدی که انقدر بهم ریختی؟

مهدی یراحی رو گرفتن عکسای لحظه ی بازداشتش رو پخش کردن که تحقیرش کنن و وکیلشم میگه نمی دونم بردنش کجا!؟

فاضله سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 20:42 http://1000-va2harf.blogsky.com

ازخبر دوری کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد