باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خاصیت یا ارتعاش

والا نمی دونم چرا یه عده علاقه دارن که وقتی من رو می بینن شروع کنند به درد و دل کردن!؟ یه خواهرم هم قدیما همین طور بود، جدیدا نمی دونم هنوز این طوره یا نه!؟

حتی در فضای مجازی که من رو نمی بینند میان و درد و دل می کنند اون روز آقاهه میگفت تو مهربون و باشخصیتی!؟ آخه دو خط چت کرده از کجا فهمیده؟! منم به نظرم اومد دروغگوست بلاکش کردم!؟

چند وقت پیش یه آقایی اومد پی ویم گفت چقدر معصومی!؟ خودش شکل اطلاعاتی ها بود، بعد از چند دقیقه یکی اومد گفت چقدر شیطونی!؟ آخه آدم کدومش رو باور کنه!؟

خلاصه که من هر چی میگذره بدبین ترم میشم با این کسایی که میان پی ویم!؟ والا نمی دونم ارتعاش من چه جوریه!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 17:52

خودت چه فکری میکنی برداشت بقیه مهم نیس مثلا من قبل ازدواج آروم به نظر میرسیدم اما شیطون بودم

والا من که نمی فهمم چطوری هم آرومی هم شیطون!؟

فاضله سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 15:07 http://1000-va2harf.blogsky.com

مهربونی
برا درد دل خوبی
یه کم زود قاطی میکنی
حرص نخور

پریسا سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 15:02 http://sepidarsabz.blogsky.com

حالا من به شکل عجیبی به آدمها بی اعتماد شدم نمیدونم چرا؟؟ ولی چند ماهی میشه بدون هیچ اتفاق خاصی اینجوری شدم!! یعنی هر کسی رو نشناسم پیام بده فوری ریپورتش میکنم

خوب می کنید منم برای تحقیقات زود بلاک نمی کنم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد