باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

پاییز را دوست ندارم!

پاییز را دوست ندارم!

نمی دانم چرا!؟ از اول این طور بودم!؟

کلمه اش را هم دوست ندارم!؟

از کلمه ی خزان هم خوشم نمی آید!؟

بوی پاییز یک سرمایی دارد که دوستش ندارم!؟

البته خیلی خوب است سرد می شود اما!؟

برگریزانش را هم دوست ندارم!؟

برگ های زرد و نارنجی و قرمز فقط وقتی باران می خورند قشنگ هستند وگرنه خشک هستند و دوست ندارم!؟

پاییز فصل امتحان است، فصل مدرسه!؟

راستی یک چیزی در تلگرام دیدم بچه ها می خواهند مهر را تعطیل کنند!؟ راست است؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
محیا شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 10:18

آفرین

میسی

محیا شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 09:05

مسئله این تو این دنیای خشن میتونی نقطه امنتو بسازی... برای همینه من مثل کبک زندگی میکنم

الان فهمیدم چی میگی! لایک!

منم از دیشب دارم خزان استاد مشکاتیان رو گوش میدم همیشه می گفتم آهنگ به این قشنگی چرا اسمش خزانه؟! پر تکاپو هست ولی دارم می فهمم

محیا جمعه 17 شهریور 1402 ساعت 23:57

من و گیل پیشی تو رویا زندگی میکنیم... خیال پردازیم... دقیق فانتزی یعنی زندگی هنری خلاق مثلا پاییز میتونه غمگین سرد و خاکستری باشه. اما گرم و رنگی رنگی میبینیمش که میشه کلی حالشو برد با لباس های خوشگل موشگل و میشه رفت قزوین تو برگها قدم زد و شیرینی زنجبیلی خورد...بازم بگم از من بپرس نه هوش مصنوعی

اوه چه رویایی!؟
خوب این قدر رویایی باشی تو ذوقت نمی خوره؟ آخه دنیا که این طوری نیست دنیا خشنه!

محیا جمعه 17 شهریور 1402 ساعت 17:43

ای بابا هرچی فانتزیه تو دوست نداری

اصلا فانتزی یعنی چی؟! همین رو من نمی دونم!؟

هوش مصنوعی میگه:
فانتزی به معنای خیالی، غیر واقعی و بر پایه خیال بودن است. در ادبیات، فانتزی به داستان‌ها و رمان‌هایی گفته می‌شود که شخصیت‌ها، موجودات و جهان‌هایی دارند که به صورت خیالی و غیر واقعی به تصویر کشیده شده‌اند. همچنین، فانتزی به شکلی از هنر و سبک زندگی نیز گفته می‌شود که بر پایه خلاقیت و خیال بنا شده است.

* من کلا آدم خیالبافی نیستم از بچگیم نبودم تو دنیای فیزیکیم

محیا جمعه 17 شهریور 1402 ساعت 16:47

ا من عاشق پاییزم بافت رنگی بپوشی چای بزنی نمیشه باهاش اشتی کنی
وساطتت نمیشه کرد

وای از لباس پشمی هم بدم میاد

حالاها بهترم باهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد