باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عشق مرده است!

دیروز در دو تا کانال تلگرام پرسیدم آیا محبت بین یه زوج از کل کائنات با ارزش تر نیست؟! تقریبا هیچکس جواب نداد!؟ واقعا عشق مرده است!؟

نمی دانم چه شده اما دیگر مادرها هم آن محبت و عشق را به فرزندان خود ندارند، همه زخمی هستند و گرفتار روح و روان خود!؟

دیگر به دنبال عشق زمینی نمی گردم، دیگر سنم هم از این حرف ها گذشته است!؟

دیشب انیمیشن پرسپولیس را می دیدم یک بخشش همین عشق های امروزی بود و شکست ها و بیچارگی هایی که از سر عشق می کشیم!؟ خودمان را بدبخت می کنیم سر هیچ و پوچ!؟

حال که خداوند کمکم کرده است و حالم بهتر است دیگر در دام این عشق ها نخواهم افتاد، هر وقت خواستم وسوسه شوم دستم را گاز می گیرم!؟

نظرات 8 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 19:29

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 18:08

خخ مردای خارجی سر پا میمونن

وا چرا!؟ جنتلمن بود!؟

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 17:50

اخی جودی واقعا شوگردی داشت وقتی شوگر ددی مد نبود

تو کتابش شوگر ددی بود کارتونش که جوون بود

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 17:12

از بس کارتون فانتزی دیدیم

آره همه ش تقصیر جودی آبوته

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 14:40

بی خیالی بهتره
وای بی خیال حالا نگران خیانت حضرات باشیی... فانتزی های جنسیشون رو تحمل کنی...
من فعلا میخوام با بی خیالی برم جلو فهمیدم آدم ازدواج نبودم و نیستم چه به طریق عقلانی چه عاشقانه

منم فکر کنم آدمش نیستم خیلی رمانتیک و رویایی بودم که دور از واقعیته!

گیل‌پیشی چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 14:12 http://Www.temmuz.blogsky.com

تصمیم خوبیه

آره دیگه دعا کن باز هوس عشق نزنه به سرم!

محیا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 12:49

بین عشق و منطق هیچکدوم رو انتخاب میکنم

وا چرا؟!

فاضله چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 12:32 http://1000-va2harf.blogsky.com

عشق

عشقولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد