باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

بگیر بگیره

خانم هانیه توسلی رو گرفتن ، به خاطر اینکه استوری گذاشته و صفحه ی اینستاگرام آقای رسول خادم هم از دسترس خارج شده!؟

بگیر بگیره، اون وقت میگن فضا باز شده؟! فعلا دروغگوها وضعشون خوبه و راستگوها جاشون تو زندانه!؟

چه جوری می خوایم از این مخمصه بربیایم؟! 

مامانم دعوام می کنه، میگه باز تو حرف سیاسی زدی!؟ نمی دونم از ترسه یا چی!؟

شاید واقعا نمیشه نرم از این مخمصه دراومد، تنها راهش جنگ مسلحانه است!؟ ولی آخه چطوری؟! ما که جنگاور نیستیم!؟

می خوام این قدر سیاسی بنویسم که یا بیان بگیرنم یا دیگه میلم تمام بشه!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 11:22

دشمنت شرمنده عزیزم منم یادم نبود فقط من سمیرا نیستم این گل ها هم تقدیم به صاحب وبلاگ

مرسی

گیل‌پیشی دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 00:27 http://Www.temmuz.blogsky.com

دنبال عقل.
یک دست صدا نداره.فقط الکی خودت رو به دردسر میندازی.

واقعا!؟

گیل‌پیشی یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 23:09 http://Www.temmuz.blogsky.com

سمیرا جون، خطابم به شما نبود. شرمنده اشتباه برداشت شد.
باز یادم رفت ماهش شرمنده.

سمیرا یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 16:37

چشم گیل پیشی جونم

گیل‌پیشی یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 13:37 http://Www.temmuz.blogsky.com

سمیرا جون واسه خودت دردسر درست نکن.

هانیه توسلی رو آزاد کردند
واقعا نمی دونم چه کنم، برم دنبال قلبم یا برم دنبال عقلم!؟

سمیرا یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 11:47

عزیزمی ممنونم بابت لطفت مهربون همینطوره، ما هر کار درستی که انجام بدیم به مملکتمون قطعا کمک می کنیم

مرسی عزیزم

سمیرا یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 09:58

عزیزم گرفتنت که مشکلی رو حل نمیکنه، نباید عجله کرد، فرض کن یه بچه داره به دنیا میاد، مادر هم رنج زیادی میکشه، حالا اگه بیای با اعمال زور و عجله بچه رو زودتر از شکم مادر بیرون بیاری، ممکنه بچه مشکل پیدا کنه و رنج مادر هم بیشتر بشه، پس بهتر اینه که بذاریم این پروسه زمان خودشو صرف کنه، هر چند که متاسفانه دردآور هم هست، انرژیتو بذار روی کارهایی که در یه ایران سالم بهش نیاز داریم، چون اونموقع به آدم های توانمند خیلی نیاز داریم، پس خودت رو در همه زمینه ها قوی تر کن، من که اینجوری فکر می کنم

چه آدم مثبتی هستی سمیرا جون چقدر خوب گفتی، منم برای آینده ی ایرانم می جنگم
می خواستم سیاسی ننویسم و فقط اجتماعی بنویسم اما باز موج جدید شروع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد