باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اخبار

امروز داشتم از خبرهای کانال تلگرام خبر فوری دیوانه میشدم فقط همین که به خودم آگاهم وگرنه قبلا توی چنین موقعیتی بودم که اتفاقات با هم جور درنمی اومده و زده به سرم!

کامنت های مردم هم دیوانه کننده است هر کس یه چیزی میگه و اون وسط کلی جوکم درست می کنند واسه ی اخبار!

راستش تحلیل این ها در توان من نیست منم لفت دادم، آروم شدم واقعا بی خبری خوش خبری!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 15:39

دقیقا بهترین کارو کردین، گوش کردن به اخبار مخصوصا مداوم، خیلی افسرده کننده و استرس زاست

مرسی

سید محسن دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 15:37

*بیائید بجای تصور خراب کردن خانه ظلم—خانه عدل بسازیم حتی به اندازه یک نفر

چگونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد