باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

احساس نفرت

نمی دونم به خاطر کامنت هایی که برای محیا جون نوشتم یا چیز دیگه، پر از نفرت شدم این قدر که خوابم نمی بره؟!

من از وقتی که یادم میاد یعنی همون بچگی در حال جنگیدن بودم راه و رسم جنگیدن رو هم از خانواده و تلویزیون و اینا یاد گرفته بودم اگر غلط و نفرت انگیزه ببخشید!؟

اما وقتی که مریض شدم تصمیم گرفتم تغییر شیوه بدم یعنی یا باید به جنگیدن ادامه میدادم تبدیل به یه اژدها می شدم یا روش عشق ورزیدن رو پیش می گرفتم و اژدها رو می کشتم و می نداختمش تو سایه!؟

چند سال اخیر سعی کردم شیوه ام عشق ورزی باشه اما گاهی اون وسطا لجم دراومده و جنگیدم و باز به خاطرش دارم مریضی های جدید می گیرم، چند وقته پریودم نامنظمه و وقت فعالیت می کنم خونریزی پیدا می کنم، حتی پیاده روی، دیگه ورزش نمی تونم بکنم، سونوگرافی و آزمایش دادم چیزی نبود، چند شب پیش خواب دیدم روی نوار بهداشتیم عکس مار بود فکر کنم پیغام بود که یکی رو نیش زدم اینم جزامه!؟ البته خونش زیاد نیست!؟

ولی وقتی به خاطر ۴ بار یا کمتر از ۴ بار آزار رساندن با زبان  به دیگران این طوری میشه نمی دونم اونایی که همه ش این کار ها رو می کنن چه بر سرشون میاد؟! خوب منم باید از خودم محافظت کنم؟! یا این که حرصم می گیره و عصبانی می شم از رفتار دیگران؟! خوب واکنش میدم!؟ اما انگار همین قدرم نباید واکنش داد!؟


بعد نوشت: نزدیک نیمه شبه و من هنوز خوابم نمیبره، فکر کنم فهمیدم چرا پر نفرتم!؟ از اینایی که برای محیا حرف درآوردن و سرزنشش کردن حرصم گرفته!؟ واقعا کارشون نفرت انگیزه، دختر به چه وضعی افتاده!؟ این قدر بدم میاد از این کارا!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 20:04

به نظر من اینایی که بقیه رو مرتب اذیت میکنند هیچیشون نمیشه توی دور رو برم زیاد اتفاقا خدا بیشتر هواشون رو داره

وا!؟

محیا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 09:54

کامنت تو که بد نبود شاید شرایط من ناراحتت کرد

همه چی دست به دست هم داد!
از بیکاری هم هست می شینم فکر و خیال می کنم!

گیل‌پیشی چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 23:52 http://Www.temmuz.blogsky.com

سمیرا چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 23:34

تو خیلی دخمل گلی هستی ماشاالله، من ازت ممنونم

مرسی دخمل گل گلی

سمیرا چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 23:25

اینایی که آدمارو زیاد اذیت میکنن، خیلی اتفاق خاصی براشون نمیفته تا یه سربزنگایی، ولی آدمای خوب فورا جواب کار اشتباهشون رو دریافت میکنن، چون خدا دوس نداره، اونا تو مسیر اشتباه بیفتن، پس اگه احساس کردی فورا بعد از کار خطایی، جزایی دیدی یا تلنگری خوردی، اتفاقا نشانه خوبیه یعنی آدم خوبی هستی میتونی واسه آدمایی که احساس دین بهشون میکنی، و در دسترست نیستن، هر شب دعا کنی، یا یه کار خوبی که انجام دادی، به اونا تقدیمش کنی توی قلبت، یه جورایی تلاش برای جبران مافات و اینکه آدم به میل خودش و با خوبی جبران بکنه، و احتمالش هست بابتش تنبیه نشه و بقشیده بشه

درسته ممنونم انرژی مثبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد