باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

خواب بد

دیشب دوست نداشتم بخوابم  اما بالاخره خوابیدم اما همه ش خواب بد می دیدم، تا خوابم می برد سوسک مرده می دیدم، بیدار می شدم باز می خوابیدم باز سوسک می دیدم خخخخخخ

البته بعدش یه خواب دیگه دیدم اونم خواب بدی بود باز بیدار شدم، فکر کنم نزدیک 10 بار بیدار شدم و صبحم از جام دیر بلند شدم اما الان اصلا خوابم نمیاد و اعصابم خراب نیست، خیلی هم شادم خخخخخخخ

عجیبه؟! بعیده از من!؟


بعد نوشت: تعبیر دیدن یک سوسک مرده در خواب خوب است ، و این بدان معناست که شما فرصت های شغلی یا اقتصادی خوبی دارید و اشتباهات گذشته را جبران خواهید کرد.

فکر می کنم فرصت جبران اشتباهاتم رو دارم خدا رو شکر

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 1 مهر 1402 ساعت 11:00

نه بعید نیست، خوابت هم ان شاءالله خیره

مرسی

گیل‌پیشی شنبه 1 مهر 1402 ساعت 10:05

خداروشکر، همیشه پرانرژی باشی

مرسی
شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد