باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

چطور شاد باشم!؟

چطور شاد باشم وقتی یه سری از مردم عزادار بچه هاشون هستند!؟

چطور شاد باشم وقتی بعضی از مردم در مضیقه هستند!؟

اصلا خیلی شاد بودن خوب نیست چون که آدم از مستی شادی تصمیمات اشتباه می گیرد و حرف های اشتباه می زند!؟

ترجیح میدم کمی ناراحت باشم و روحیه ام پایین باشد مثل دیگر مردم!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 12:55

غم خودت رو بخور...

غم خودم سر جاشه

سمیرا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 12:22

ما هم آدمیم رنج بر همه ما اصابت میکنه، بله در احادیث هم هست در حضور آدم مصیبت دیده نخندید ولی اینکه بابت عذاب وجدان، اندک شادی هم که توی مسیرمون و در خلوتمون میاد و رد کنیم و نپذیریم به نظرم کفران نعمته. ما هم آدمیم نباید به خودمون لطمه بزنیم، هیچکس بابت اتفاقاتی که افتاده شاد نیست ولی اگه ما دچار بیماری های روحی بشیم جز دردسر اضافه برای خانواده و خودمون چه فایده ای کسب کردیم؟

درست میگی منظور منم این نبود افسرده بشیم اما ببین یه سری کارا رو نباید بکنیم مثلا توی وبلاگ از شادی هام بگم یا تو اینستاگرام مطلب شاد بزارم می دونی مثل چی می مونه؟ مثل پست های لاکچری بچه پولدارا هست فقط حسرت و نفرت و گسستگی در جامعه درست کرده! یه دوست دارم میگه تو چطوری میری اینستاگرام من هر وقت میرم می بینم بقیه خوشند افسرده میشم!؟ خوب منی که از شادیام میزارم باعث افسردگی اون میشم! اینکه تو خلوت خوب باشی یه چیز دیگست تازه همون خلوت هم خدا می بینه، اون دنیا نمی پرسه مردم کشورت ناراحت بودن تو داشتی قر می دادی و عین خیالت نبود؟!
من این مطلب رو نوشتم که یادم بمونه مردم ناراحت هستند، من هم سهیمم تو غمشون اگه قابلم بدونند، منم درک می کنم درد و رنج و دلتنگی و گرسنگی و بی پولی رو، بی توجهی و بی خیالی ما ناراحتی اونا رو چند برابر می کنه!

سید حسین یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 11:01 http://hossein59

حق.
چو عضوی به درد آورد روزگار ، دگر عضو ها را نماند قرار .

واقعا

گیل‌پیشی یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 10:49

خنثی باش، غمگین هم نباش.
غصه ما که به درد کسی نمیخوره

چرا اگه ما شادی کنیم اونا میگن بچه ی ما به خاطر چی کشته شد؟! یا اونایی که تو مضیقه ان به دلشون میاد!؟ بعد این آدم ها اگه سنگدل بشند چی!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد