باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

زندگی در لحظه و ریکی

دوست مجازی جدیدم هفته ی پیش یه پست تو تلگرام برام فرستاد اصول ریکی هست، هر وقت حالم بد میشه می خونمش و حالم رو خوب می کنه و البته فکرم رو هم آزاد می کنه!

تازه دارم زندگی در لحظه رو تجربه می کنم و علت شاد بودنم هم اینه!

براتون می زارمش امیدوارم به دردتون بخوره!


*پنج اصل ریکی


هر روز چند بار با خودتان این شکر گزاری را زمزمه کنید بسیار موًثر برای راهتون هدفتون آرزوهاتون سلامتیتون وووو پر نور باشید......


*فقط برای امروز سپاسگزارم

*فقط برای امروز خشمگین نیستم

*فقط برای امروز نگران نیستم

*فقط برای امروز با خودم صادقم

*فقط برای امروز با همه ی هستی مهربانم


این شکرگزاری در زمان حال

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 15:28

اضطراب نمیذاره

محیا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 14:41

نمیتونم فقط!تو امروز زندگی کنم

این به معنی بی برنامه بودن واسه آینده نیست

آینده هست فقط من امروز رو با مشغولیت واسه فردا هدر نمیدم

سمیرا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 14:18

ممنون بابت به اشتراک گزاریش بله باید حال رو دریابیم کی فردارو دیده

خواهش می کنم سمیرا جون گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد