باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ریکی و عرفان حلقه

طبق پرس و جویی که من کردم ریکی خیلی شبیه عرفان حلقه است!

در عرفان حلقه ارتباط با حلقه های کیهانی گرفته می شد و شفا اتفاق می افتاد، در ریکی همسویی با انرژی های کیهانی اتفاق میفته و شفا رخ میده!

در عرفان حلقه یک استاد حلقه بهت تفهیذ می کرد در ریکی یک استاد بهت انرژی می دهد!

هر دو دوره های ترمی دارند و باید مراقبه کنی تا سطحت بالا بره!

برای من اتفاق ناخوشایندی نیفتاده اتفاقا شفا پیدا کردم اما برای بعضی ها این انرژی درمانی ها خطرناک بوده و حالشون رو بدتر کرده، مراقب باشید!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 12:19

آره به نظرم آدم وارد این ماجراها نشه در کل بهتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد