باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

انفرادی

میگن انفرادی برای این هست که شک و تردید کنی، راست میگن، من تجربه ش رو دارم، سستت می کنه، با خودت میگی عاقل باش، با خودت میگی یه جور دیگه مبارزه می کنی!؟

چیزی بدتر از شک نیست، میفته بهت و ولت نمی کنه، آخرم تسلیمت می کنه، نمی دونم باید باهاش چه کار کنم!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 23:11

شک خیلی بده
من الان تو خونه انفرادی ام ولی ت ی اتاق حبس بودن سخته

آره منم تنها زیاد بودم اونم خیلی بده
مواظب خودت باش

گیل‌پیشی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 22:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

دیگه هیچ وقت تجربه نکنی

مرسی

سمیرا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 18:05

خدا حفظت کنه خیلی سخته، فکر کردن توی تنهایی خیلی دیوانه کننده ست، خدا همه رو کمک کنه نمیدونستم انفرادی بودی چه شجاعتی ماشاالله ان شاءالله هیچکس دچار این بلاها نشه، حتی فکرش هم سخته

مرسی
نه بابا فقط چند ساعت
سعی کردم فکر نکنم مدیتیشن کنم چون فکر واقعا آدم رو دیوونه می کنه
من نه اینکه نمی دونم ماهیم، مارم، مارمولکم، اژدهام سور می خورم در میرم

یه مرد یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 16:48 http://Whiteshadow.blogsky.com

انفرادی بودی؟

یه زمانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد