باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

منم کمرم میشکنه!

منم کمرم میشکنه وقتی می بینم آدم هایی که ظاهرشون خوب بود و به نظر خوب می رسیدن چه کارهای بدی می کنند!؟

این ها همه ش به خاطر این حکومت کوفتیه!؟

باید کلکش رو بکنیم!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 21:42 http://Www.temmuz.blogsky.com

دختر ول کن این حرفارو. واست دردسر میشه.

به درک
زندگی کنم به چه قیمتی؟!

سمیرا سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 21:23

خدا نکنه عزیزم انقدر به خودت فشار نیار

واقعا شماها چطوری می تونید این طوری باشید!؟
از اولش نسل ... بودید!؟
پس هر بلایی سرتون اومد دست به دامن خدا نشید، خودتون خواستید!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد