باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اصلا نباید اخبار دید!

ساعت 9 زدم اخبار، تا سر خط خبرها رو گفت حالم بد شد، گفت حماس کودکان اسرائیلی رو سر بریده!؟ خاموش کردم!؟ اخمام رفت تو هم تا همین الانم همین طورم!؟ آدم چی بگه؟! باز دهنم و باز کنم بعدش پشیمون میشم!؟ خدا خودش نشسته می بینه!؟ زیر سر هر کی هست سزاشو می بینه!؟

ولی نمی دونم کنجکاویه، ولعه چیه من پیدا کردم برای اخبار دیدن!؟ ولی جز داغون کردن خودم پیامدی نداره!؟

دنیا همیشه این طور بوده!؟ بی ثبات و بی وفا!؟ تازه الان روزگار خوبشه!؟ خسته شدم از حرف زدن!؟ خخخخخ

نظرات 3 + ارسال نظر
مامانی یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 12:59

بعد دروغش دراومد خوب
با هوش مصنوعی دیگه همه کاری میشه کرد حوادث صبرا وشتیلا رو بخوون
اسراییل رسانه تمام دنیا رو داره یادتون نره

الان که داره تو غزه اتفاقات بد میفته!؟ حالا خوب شد؟!

گیل‌پیشی جمعه 21 مهر 1402 ساعت 00:39 http://Www.temmuz.blogsky.com

خب پس چرا اخبارو می‌بینی، ناراحت میشی

اصلا دیگه نمی بینم!

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 14:21 http://Www.temmuz.blogsky.com

کاش آدم بدها از صفحه تاریخ محو بشن.

همیشه آدم بد لازمه کمک می کنه به رشد وتعالی آدم های خوب در ضمن بدی و خوبی نسبیه و نیک که بنگریم همه ش خوبیه!؟ منتها ما ایمانمون اون قدر نیست که خوب ببینیم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد