باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

رفتم حموم!

رفتم حموم،

شامپو و نرم کننده زدم سرم رو،

تنم رو لیف کشیدم،

پام رو سنگ پا کشیدم،

اومدم ملحفه های تخت رو عوض کردم

اما بازم حس سبکی و تمییزی نمی کنم!؟

الان یه حس خنکی از کف پام وارد بدنم شد!

یه کم سبک شدم!

**************

همه ش به خاطر این بود که تو فکر نوشته ی قبلی بودم!

در حالت جنگ بودم!

الان ریلکس شدم!

**************

امروز هیشکی نمیاد اینجا!

همه میرن خوشگذرونی!

فقط منم که تو خونه ام!

**************

از دیشب یه احساسی دارم

تا مغز استخوانم ایمانم رفته!

احساس قدرت خاصی دارم!

ولی نمی دونم باید چه کار کنم!؟


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 19 آبان 1402 ساعت 13:12

عافیت باشه، صحت حمام

مرررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد