باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

نمی دانم دلت با من است یا نه!؟

نمی دانم دلت با من است یا نه!؟

نمی دانم این نامه را می خوانی یا نه؟!

من دودلم!

نشانه ها به من می گویند سمت تو بیایم!

اما تو کارهای عجیب و غریب می کنی!

که من نمی فهمم معنی آن ها چیست؟!

عقل من می گوید داری با من بازی می کنی!

اما اگر واقعا عاشقی چرا بازی می کنی؟!

من از تنهایی خسته شده ام!

و تو را یار دلم می بینم!

اما یک جوری شده ای!

این عشق تو را افسرده کرده است!

من هم از عشق پیر شده بودم!

اما دوباره جوان شدم!

من فکر می کنم تو عاشق من شدی تا مثل من سفری را شروع کنی!

و قرار نیست ما بهم برسیم!

من یک بار نوشته ای نوشتم،

در آن گفتم هر کس عاشق من است باید چه کار کند!

دیگر حرفی ندارم!

لطفا شفاف و صریح باش!

نخواه منظورت را از اعمالت حدس بزنم،

چون من مثل مردم عادی فکر نمی کنم

و نمی توانم حدس بزنم چه می گویی!

برای من دنیا جور دیگری تفسیر می شود!

بیشتر نمی توانم توضیح دهم،

چون قابل توضیح نیست!

امشب خیلی توی فکرم برای همین دلنوشته ام آنچنان دلی نیست!


نظرات 2 + ارسال نظر
هما جمعه 19 آبان 1402 ساعت 23:57

تفسیر مورد تایید.
تمایل به کلمات طل غرام ای.
بلوک سهمگین لطفا بردارید.
جز ابراز ادب و پرسش احوال خبر نیست.

طل غرام یعنی چه؟
بلوک سهمگین چیه؟!

نیستی جمعه 19 آبان 1402 ساعت 22:25

ترس دشمن آگاهی.
آگاهی دشمن ترس.
آگاهی زاینده آرامش.
آرامش مملؤ از بینش.
بینش محدود به کالبد.
کالبد به دست روان.
روان هم آغوش خرد.

در عشق سلیمانی من همدم مرغانم
هم عشق پری دارم هم مرد پری خوانم
هر کس که پری خوتر در شیشه کنم زوتر
برخوانم افسونش حراقه بجنبانم
زین واقعه مدهوشم باهوشم و بی‌هوشم
هم ناطق و خاموشم هم لوح خموشانم
فریاد که آن مریم رنگی دگر است این دم
فریاد کز این حالت فریاد نمی‌دانم

بوغ بوغ بوغ… recall…

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد