باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

مهارت خوب گوش کردن و خوب دیدن

یکی از مهارت هایی که در دنیای امروز خیلی لازم هست مهارت تمرکز و توجه روی شنیدن و دیدن است، اگر ما با دقت و هوشیاری بتوانیم به حرف های دیگران گوش دهیم و قبل از اینکه حرفی بزنیم خوب فکر کنیم و حرف های گوینده را تجزیه و تحلیل کنیم آنگاه می توانیم روابط موثرتری با دیگران داشته باشیم، همچنین با دقت دیدن و راه را از چاه تشخیص دادن یک مهارت لازم برای زندگی است اما متاسفانه بیشتر ما توجه کافی به این موضوع نداریم در صورتیکه داشتن هر مهارتی سطح ما را بالا می برد و به ما کمک می کند زندگی غنی تری داشته باشیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا شنبه 4 آذر 1402 ساعت 17:42

من از ی جا یاد گرفتم وقتی یکی صداشو بلند کرد و یاد هی طعنه زد سکوت کنم چون باعث تنش بیشتر میشه. بخوام منم صدامو بلند کنم چون اون لحظه طرف مقابل اصلا پذیرش شنیدن نداره. بعد در جای به جا صحبت کنم. اما آدما تغییر نمیکنن اکثر شاید بشنوند حرف هاتو اما بعد کار خودشون رو میکنن

آره درسته

سمیرا شنبه 4 آذر 1402 ساعت 16:14

بله، دقتمون کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد