باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

برای اون هایی که وبلاگ هاشون رو پاک می کنند

بچه ها اگر مزاحم دارید میان فحش میدن یا هر چی ... اصلا توجه نکنید تاییدم نکنید خودشون خنک میشند میرند!

اگر بقیه حرفاتون رو درست درک نمی کنند بدونید تنها نیستید تو دنیای واقعی آدما حرف های آدم رو درست درک نمی کنند چه برسه تو مجازی که میشه لحن رو اشتباه کرد یا اصلا شما رو نمی شناسند خوب معلومه سوتفاهم پیش میاد!

اگر دیگه نتوشتنتون نمیاد باید بدونید این حال گذراست چند روز شاید این طور باشید بعدش هم موضوع پیدا می کنید هم دل و دماغ!

لطفا وبلاگ هاتون رو پاک نکنید بزارید چراغ اینجا روشن باشه ما همه تنهاییم بهم کمک می کنیم تا وضعمون عوض بشه!

شما نمی دونید چقدر این وبلاگ به من کمک کرد هر فکری که تو سرم پرسه می زد از قدیم تا جدید، اینجا بازگو کردم، هنوزم یه چیزایی هست که خیلی خصوصیه، روم نمیشه بگم مربوط به پستوی جامعه است اما حرف حقه!

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 21:17 https://charandiat.blogsky.com

خب گاهی نظرم عوض میشه ترجیح میدم کسی نظرمو نخونه×~× و گمراه شه
ولی خب بعضی نظرات حذف میکنم چون دارن رو اعصابم خنج میندازن

کوهنورد یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 19:54 http://1kouhnavard.blogsky.com

موافقم.
خداییش پاک کردن وبلاگ جفا در حق خوانندگانه. شاید به نظر خود آدم مطالبش خوب نباشه. ولی برعکسشم هست شاید یکی باشه که لذت ببره از خوندن این مطالب.
غیر از این آدم نیاز به تخلیه ذهن داره. مثل جایی که نشناسنش. کجا بهتر از وبلاگ

آره دقیقا
من این قدر خواننده ی خاموش دارم

گیل‌پیشی شنبه 18 آذر 1402 ساعت 13:16 https://temmuz.blogsky.com/

با دهه هشتادی‌ها ارتباط نمی‌گیرم
اینجا مثل یه سرابه که فقط تصور می‌کنی که دوستانی داری.

آره می دونم دوست مجازی دوست نمیشه اما همین حال و احوال هایی که با هم می کنیم برای من خوبه

گیل‌پیشی شنبه 18 آذر 1402 ساعت 12:46 https://temmuz.blogsky.com/

احساس می‌کنم خیلی خلوت شده، دلم می‌گیره.
دوست دارم برم.

عه تو نرو دیگه!؟
آدمای جدید میان
من یه وبلاگ پیدا کردم اسمش نازگله برو بخون خیلی قشنگه فکر کنم دهه هشتادیه nazzgol زیر دامنه شه
یه چرندیاتم پیدا کردم یه دختر جوونه اسمش زینبه خوب می نویسه زیر دامنه ی charandiat هست

سمیرا شنبه 18 آذر 1402 ساعت 09:36

در مورد اینکه بقیه آدم رو نمیشناسن یا لحنت رو نمی شنون، چقدر قشنگ گفتی

مرسی مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد