باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باورهای اشتباه

توی فیلم های زمان نوجوانی ما نشون می دادند که اون هایی که رابطه ی نامشروع دارند بیماری های سیستم تناسلی می گیرند به خاطر اینکه گناه کردند اما من آدم هایی رو دیدم که فقط رابطه ی مشروع داشتند و بیماری های سیستم تناسلی گرفتند آیا آن ها گناه کردند؟! این باورهای اشتباه رو باید از ذهنمون پاک کنیم!

نظرات 4 + ارسال نظر
monparnass یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 00:13 http://monparnass.blogsky.com

" اما من آدم هایی رو دیدم که فقط رابطه ی مشروع داشتند و بیماری های سیستم تناسلی گرفتند "

من پزشک نیستم
اما می دونم که
جز بیماری های ناشی از قارچها که
بدلیل عدم رعایت بهداشت فردیه
و به همسر هم منتقل میشن
بیماری های گروه STD غیر ممکنه در روابط بین دو نفر
خود بخود ایجاد بشه .بدون هیچ شبهه ای
حتما یکی از اون دو نفر
رابطه خارج از ازدواج داشته
بدون رعایت احتیاط های لازم و اصول بهداشتی
و اینطوری
بیماری رو
از فرد یا افراد دیگه
برای همسرش سوغات آورده

بیماری که حتما عفونی نیست مثلا من تنبلی تخمدان دارم بعضی خانم ها فیبروم دارن و خیلی چیزهای دیگه

سمیرا جمعه 8 دی 1402 ساعت 16:17

فدای محبتت کوچکتیم به مولا

محبت از خودته
یکی یه دونه ای

سمیرا جمعه 8 دی 1402 ساعت 15:28

ممنونم عزیزم، مرسی همیشه منو تشویق می کنی

خیلی خوبی می دونستی؟!

سمیرا جمعه 8 دی 1402 ساعت 12:24

بهداشت رابطه باید رعایت بشه چه توی رابطه مشروع چه رابطه نامشروع، حساب کتاب ثواب و گناهش پای خداست ولی مراقبت از خود و سلامتی جزو اولین وظایف هر انسانی هست. اتفاق های خوب و بد برای همه رخ میده، اگه آدم خوبی باشی یا اگه آدم بدی باشی تجربه رخدادهای مثبت و منفی رو خواهی داشت اینو خدا توی قرآن گفته ولی در آخر آیه هم گفته حداقل آدم های خوب میدونن که سمت خوبی وایسادن و خدا جوابشون رو بخیر میده، البته نقل به مضمون گفتم.

به به چه توضیحات عالی باریکلا نمره ت بیسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد